Odluka o naknadama i iznosima za usluge Hrvatske komore zdravstvenih radnika

Klasa: 003-08/17-01/01
Ur.broj: 351/01-17-11
Zagreb, 18.05.2017.

Temeljem nadležnosti utvrđene člankom 22. a Statuta Hrvatske komore zdravstvenih radnika, Predsjedništvo Hrvatske komore zdravstvenih radnika na sjednici održanoj dana 11. siječnja 2017.godine donijelo je sljedeću

 

ODLUKU
O NAKNADAMA I IZNOSIMA ZA USLUGE HRVATSKE KOMORE ZDRAVSTVENIH RADNIKA

 

Članak 1.

Ovom se Odlukom određuju naknade i iznosi za usluge Hrvatske komore zdravstvenih radnika koje Komora, u vršenju javnih ovlasti i drugih poslova pruža svojim članovima.

 

Članak 2.

Naknade za usluge iz članka 1. ove Odluke odnose se na naknadu za izdavanje odobrenja za samostalan rad (licence) prema drugoj razini obrazovanja, naknadu za izdavanje duplikata odobrenja za samostalan rad (licence), naknadu za izdavanje duplikata rješenja koje Komora donosi u upravnom postupku, naknadu za izdavanje duplikata članske iskaznice, naknade za izdavanje potvrda za neometano pružanje usluga na području država potpisnica Ugovora o Europskom gospodarskom prostoru i Švicarske konfederacije, naknadu za provjeru znanja u postupku obnavljanja odobrenja za samostalan rad (licence), naknadu za izdavanje potvrda iz evidencija Komore, naknadu za davanje mišljenja/potvrda koje traže treće osobe, naknadu za davanje mišljenja o opravdanosti osnivanja privatne prakse, zdravstvene ustanove i trgovačkog društva za obavljanje zdravstvene djelatnosti sanitarnog inženjerstva, zdravstvene radiološko-tehnološke djelatnosti i djelatnosti radne terapije u mreži javne zdravstvene službe odnosno izvan mreže javne zdravstvene službe te naknadu za vrednovanje stručnog usavršavanja članova Komore.

 

Članak 3.

Zdravstveni radnik koji stekne višu razinu obrazovanja može podnijeti zahtjev za izdavanje odobrenja za samostalan rad (licence) prema novo stečenoj razini obrazovanja.

Na izričit zahtjev zdravstvenog radnika radi potreba radnog mjesta ili drugog opravdanog razloga može se izdati odobrenje za samostalan rad (licence) prema već stečenoj nižoj razini obrazovanja.

Naknada za izdavanje odobrenja za samostalan rad (licence) iz stavka 1.i 2. ovog članka iznosi 300,00 kn, (slovima: tristo kuna), a uključuje troškove vezane uz provedbu promjene upisa u registrima Strukovnih razreda, izdavanje odobrenja za samostalan rad (licence) i izdavanje članske iskaznice.

 

Članak 4.

Zdravstveni radnik kojemu je uništeno, otuđeno ili izgubljeno odobrenje za samostalan rad (licenca) ili kod kojeg postoji neki drugi opravdan razlog za izdavanje duplikata odobrenja za samostalan rad (licence), dužan je Komori podnijeti zahtjev za izdavanje duplikata odobrenja za samostalan rad (licence) na obrascu propisanom od strane Komore.

Zahtjev iz stavka 1. ovog članka podnosi se Komori u roku od (3) tri dana od dana saznanja za gubitak, uništenje odnosno otuđenje odobrenja za samostalan rad (licence).

Naknada za izdavanje duplikata odobrenja za samostalan rad (licence) iznosi 50,00 kn (pedeset kuna).

 

Članak 5.

U slučaju uništenja, otuđenja, gubitka ili nekog drugog opravdanog razloga, Komora može zdravstvenom radniku na njegov zahtjev izdati duplikat rješenja koje donosi u upravnom postupku.

Naknada za izdavanje duplikata rješenja u upravnom postupku iznosi 50,00 kn (pedeset kuna).

 

Članak 6.

Zdravstveni radnik kojemu je uništena, otuđena ili izgubljena članska iskaznica ili kod kojeg postoji neki drugi opravdan razlog za izdavanje duplikata članske iskaznice, dužan je Komori podnijeti zahtjev za izdavanje duplikata članske iskaznice na obrascu propisanom od strane Komore.

Naknada za izdavanje duplikata članske iskaznice iznosi 90,00 kn (slovima: devedeset kuna).

 

Članak 7.

Hrvatska komora zdravstvenih radnika može zdravstvenom radniku koji je upisan u registar članova HKZR, na njegov zahtjev, izdati EU potvrdu i/ili potvrdu o trenutnom profesionalnom statusu i/ili potvrdu o sukladnosti stupnja obrazovanja.

EU potvrdom potvrđuje se da je određena osoba poslovno nastanjena u Republici Hrvatskoj za bavljenje određenom reguliranom profesijom te da u trenutku izdavanja potvrde nema privremenu zabranu bavljenja tom profesijom.

EU potvrda izdaje se bez naknade za podnositelja zahtjeva.

 

Članak 8.

Potvrdom o trenutnom profesionalnom statusu potvrđuje se vodi li se ili se vodio protiv člana disciplinski postupak te da li mu je izrečena disciplinska mjera privremenog ili trajnog oduzimanja odobrenja za samostalan rad (licence).

Potvrda o trenutnom profesionalnom statusu može se izdati u redovnom postupku u roku od 30 dana ili u žurnom postupku u roku od 8 dana.

Naknada za izdavanje potvrde o trenutnom profesionalnom statusu u redovnom postupku iznosi 100,00 kn (slovima: sto kuna).

Naknada za izdavanje potvrde o trenutnom profesionalnom statusu u žurnom postupku iznosi 200,00 kn (slovima: dvjesto kuna).

 

Članak 9.

Potvrdom o sukladnosti stupnja obrazovanja dokazuje se formalna kvalifikacija propisana odredbama Direktive 2005/36/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 07. rujna 2005. godine.

Potvrda o sukladnosti stupnja obrazovanja može se izdati u redovnom postupku u roku od 30 dana ili u žurnom postupku u roku od 8 dana.

Naknada za izdavanje potvrde o sukladnosti stupnja obrazovanja u redovnom postupku iznosi 100,00 kn (slovima: sto kuna).

Naknada za izdavanje potvrde o sukladnosti stupnja obrazovanja u žurnom postupku iznosi 200,00 kn (slovima: dvjesto kuna).

 

Članak 10.

Zdravstveni radnici koji u 6 (slovima: šest) godina ne uspiju prikupiti dovoljan broj bodova potreban za obnovu odobrenja za samostalan rad (licence), kao i oni zdravstveni radnici koji se po položenom stručnom ispitu nisu učlanili u Komoru duže od dvije (2) godine, dužni su pristupiti provjeri znanja.

Kandidat je dužan podnijeti zahtjev za provjerom znanja u djelatnosti Uredu Komore na obrascu propisanom od strane Komore.

Naknada za provjeru znanja u postupku obnavljanja odobrenja za samostalan rad (licence) za sve Strukovne razrede iznosi 1.000,00 kn.

 

Članak 11.

Zdravstveni radnik, član Komore, može zatražiti od Komore izdavanje potvrda iz službenih evidencija koje je Komora dužna voditi.

Naknada za izdavanje potvrda iz evidencija Komore iznosi 100,00 kn.

 

Članak 12.

Treće osobe mogu zatražiti davanje mišljenja Komore odnosno izdavanje potvrda Komore.

Naknada za davanje mišljenja odnosno izdavanja potvrda koje traže treće osobe iznosi 500,00 kn.

 

Članak 13.

Komora daje mišljenje o opravdanosti osnivanja privatne prakse, zdravstvene ustanove i trgovačkog društva za obavljanje zdravstvene djelatnosti iz djelokruga ove Komore u mreži javne zdravstvene službe odnosno izvan mreže javne zdravstvene službe.

Komora može dati mišljenje i o proširenju i promjeni djelatnosti odnosno promjeni sjedišta pružatelja usluga iz pojedine djelatnosti članice Komore u mreži odnosno izvan mreže javne zdravstvene službe.

Troškovi postupka davanja mišljenja utvrđuju se u sljedećim iznosima:

  1. Osnivanje privatne prakse, zdravstvene ustanove i trgovačkog društva za obavljanje zdravstvene djelatnosti iz djelokruga ove Komore 4.500,00 kn
  2. Preseljenje privatne prakse, zdravstvene ustanove i trgovačkog društva za obavljanje zdravstvene djelatnosti iz djelokruga ove Komore 2.500,00 kn
  3. Proširenje djelatnosti privatne prakse, zdravstvene ustanove i trgovačkog društva za obavljanje zdravstvene djelatnosti iz djelokruga ove Komore 1.500,00 kn
  4. Osnivanje podružnice privatne prakse, zdravstvene ustanove i trgovačkog društva za obavljanje zdravstvene djelatnosti iz djelokruga ove Komore 1.500,00 kn.

 

Članak 14.

Naknade za vrednovanje stručnog usavršavanja članova Komore  iznosi:

  1. Zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja u organizaciji obrazovnih institucijama – 8.000,00 kn
  2. Zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja u organizaciji stručnih društava i udruga – 1.500,00 kn
  3. Zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja u organizaciji privatnih praksi, zdravstvenih ustanova i trgovačkih društava i drugih pravnih osoba – 8.000,00 kn.

Naknada za uslugu Komore ne plaća se ukoliko se stručno usavršavanje provodi u suorganizaciji s Komorom.

 

Članak 15.

Naknade iz ove Odluke uplaćuju se na račun Strukovnog razreda, kako slijedi:

  1. Strukovni razred za medicinsko – laboratorijsku djelatnost:

IBAN HR 7223400091510431426; poziv na broj – OIB uplatitelja

  1. Strukovni razred za djelatnost sanitarnog inženjerstva:

IBAN HR 9823400091510431346; poziv na broj – OIB uplatitelja

  1. Strukovni razred za zdravstvenu radiološko – tehnološku djelatnost:

IBAN HR 3623400091510431395; poziv na broj – OIB uplatitelja

  1. Strukovni razred za djelatnost radne terapije:

IBAN HR 9523400091510431400; poziv na broj – OIB uplatitelja

 

Članak 16.

Ova Odluka stupa na snagu danom njezina donošenja i objavljuje se na web stranici Hrvatske komore zdravstvenih radnika.

 

Predsjednica HKZR
Helena Medvedec, v.r.